?> نرخ مشاوره های مالیاتی و حق الزحمه حسابداران - راهبرد ارقام دانا

کارشناس امور مالیاتی راهبرد ارقام دانا امروز به سوال “نرخ مشاوره های مالیاتی و حق الزحمه حسابداران مالیاتی چقدر است؟” پاسخ خواهد داد.

به طور کل هزینه و قیمت مشاور کسب ‌وکار ها به عوامل زیادی بستگی دارد ، در زمینه خدمات مشاوره مالیاتی و استفاده از خدمات حسابداران خبره ، نرخ مشاوره مالیاتی یک نرخ یکسان و ثابت نبوده و بسته به شرایط متعدد شما می‌تواند تغییر کند. به عنوان مثال، معمولا قیمت خدمات مالیاتی در شهرستان‌ها نسبت به تهران کمتر خواهد بود و یا اینکه بسته به نوع شرکت که می تواند تولیدی، خدماتی و یا بازرگانی باشد و یا اینکه از اصناف و صاحبان مشاغل باشد نیز حق الزحمه متفاوتی را دارا خواهد بود .
از طرفی ممکن است پیچیدگی پروند‌ه‌های مالیاتی یک شرکت(شخصیت حقوقی) و یا یک شغل (صاحبان مشاغل ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم و گروه بندی آنها ) به گونه‌ای باشد که شما می بایست حتی نسبت به استخدام یک مشاور مالیاتی با تجربه اقدام کنید. در این صورت نرخ مشاوره مالیاتی بیشتر از حالت تلفنی یا آنلاین خواهد بود. اینکه به چه روشی برای دریافت خدماتی مالیاتی اقدام شود، بسیار به مساله و مشکل مورد نظر بستگی خواهد داشت. همچنین به میزان اهمیت و هزینه‌ای که کسب ‌وکار مورد نظر در این خصوص در نظر می‌گیرد. در هر صورت نحوه دریافت مشاوره اصلی‌ترین فاکتور در تعیین نرخ مشاوره مالیاتی خواهد بود.

در ایران و تمام کشورها کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی موظف به پرداخت مالیات هستند و این شخص یا اشخاص، مودی یا مودیان مالیات نام دارند. مشاوره مالیاتی برای پرونده یا پرونده های مالیاتی مودیان مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. مودیانی که اصولا پرونده های مالیاتی پیچیده ای در سازمان امور مالیاتی دارند به مشاورین مالیاتی مراجعه می نمایند. یک شرکت که سرمایه گذاری ها و کسورات پیچیده دارد می تواند به دنبال یک متخصص مشاوره مالیاتی برای به حداقل رساندن مالیات های پرداختی مجموعه خود باشد.
دریافت مشاوره مالیاتی بهتر است پیش از اعلام فراخوان های دولتی سازمان امور مالیاتی صورت بگیرد. برنامه ریزی برای انجام امور پرونده مالیاتی مودیان می بایست پیش از شروع به کار، صورت گرفته که تا زمان اعلام فراخوان های عمومی مرتبط با اظهارنامه های مالیاتی، کلیه مشکلات مالیاتی پرونده مودیان حل و فصل شده باشد.موسسه خدمات مالی راهبرد ارقام دانا با بهره گیری از حسابداران با تجربه و استفاده از کارکنان بازنشسته و دارای تجربه مفید سازمان امور مالیاتی آمادگی دارد تا نسبت به ارائه بهترین مشاوره و خدمات مالیاتی – حسابرسی – بیمه ای –ثبتی به شما کارفرمایان گرامی خدمات ارائه نماید.

مشاوره تلفنی امور مالیاتی چگونه است؟

مشاوره تلفنی مالیاتی از جمله امکاناتی است که در حوزه های بسیاری می تواند به حل کردن مشکلات و مسائل مالیاتی کمک کند. این نوع از مشاوره هزینه ی نسبتا پایینی دارد که مزیت آن محسوب می شود. هر چند که نمی توان انتظار حل پرونده های سنگین مالیاتی را از این روش داشت اما به نسبت می توان پاسخ سوال های بسیاری را در مورد قوانین و مقررات مالی از طریق تلفن دریافت کرد. در مشاوره مالیاتی تلفنی شما بدون نیاز به پرداخت هزینه های رفت و آمد و در منزل خود میتوانید در کمال آرامش سوالات مالیاتی را مطرح کنید و بهترین ومناسب ترین پاسخ را دریافت کنید.

مشاوره تلفنی مالیات بر ارث

طبق قوانین مالیات بر ارث در ایران ، بخشی از اموال و دارایی های فرد فوت شده مشمول مالیات نمی شوند و برخی دیگر نیز مشمول مالیات می شوند.
طبق نرخ قانون و شرایط خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است، این مالیات با توجه به نوع ملک و طبقه وارث می تواند متغیر باشد. هم چنین نکته دیگر تاثیر گذار میزان سهم الارث است.
این مساله فرایندی طولانی و پیچیده است و بهتر است با مشاورین متخصص در این زمینه تماس بگیرید. در مشاوره مالیاتی تلفنی مربوط به ارث و میراث شما میتوانید تمامی سوالات مربوطه را بپرسید و زمان خود را برای رفت و آمد صرف نکنید.


مشاوره رایگان امور مالیاتی

هر چند که امکان دریافت چنین مشاوره ای به صورت رایگان نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است اما شاید بتوان از کمک برخی از دوستان و آشنایان در این زمینه بهره مند شد و از آنان مشاوره رایگان مالیاتی دریافت کرد.برخی شرکت های خدمات مشاوره مالیاتی نیز ممکن است بنا بر برخی دلایل و یا رفاه حال مشتریان مشاوره رایگان ارائه دهند که قطعا همیشگی نخواهد بود.درست است که هزینه ی مالی این روش بسیار کاربردی و سودمند است اما به طور قطع نمی توان همه ی مسائل را به صورت رایگان حل و فصل کرد.

مشاوره مالیاتی آنلاین

دریافت مشاوره امور مالیاتی آنلاین می تواند راه حلی بی دردسر و کم هزینه به نسبت مشاوره حضوری برای حل مسائل مالیاتی باشد. این روش از مشاوره که از زوایای بسیاری شبیه به مشاوره تلفنی است، این امکان را فراهم می آورد که دسترسی افراد به وکیل مالیاتی بیشتر شود.
استفاده کردن از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های بر بستر اینترنت مثل تلگرام، واتس اپ، اسکایپ و حتی اپلیکیشن مشاوره ی کسب و کار باعث راحت شدن دسترسی شرکت ها و افراد به مشاوره ی مالیاتی شده است. یکی از مهم ترین وِیژگی ها و مزایای مشاوره امور مالیاتی آنلاین این است که شما در هر جایی از ایران که قرار داشته باشید، با دسترسی به اینترنت می توانید از خدمات آنلاین مشاوره مالیاتی درشهر هایی نظیر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و دیگر شهر ها بهره مند شوید.
نرخ مشاوره در شرکت راهبرد ارقام دانا در تهران بر اساس نوع ارائه مشاوره حضوری، آنلاین و تلفنی میباشد. شما با اولین تماس میتوانید ازمشاوره رایگان مالیاتی ما بهره مند شوید.
شهرستانی های عزیز شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا به صورت مجازی از طریق واتساپ بهترین مشاوره مالیاتی را از مجموعه ما دریافت کنید.در صورتی که برای شما امکان مراجعه حضوری وجود داشته ما با کمال افتخار پذیرای شما خواهیم بود.
شما میتوانید برای دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی در ساعات اداری با ما تماس بگیرید و یا برای دریافت مشاوره آنلاین در هر ساعتی میتوانید درخواست تان را ثبت کنید تا در کوتاهترین زمان پاسخگوی شماعزیزان باشیم. مراجعه حضوری برای دریافت خدمات در ساعات اداری امکان پذیر است.
سوالات مالیاتی شما به صورت تلفنی رایگان پاسخ داده می شود ولی برای ارائه راهکار های عملی مراجعه حضوری توصیه میشود.

ما در مرکز مشاوره مالیاتی در شرکت راهبرد ارقام دانا میتوانیم خدمات مشاوره رایگان مالیاتی را به شما عرضه کنیم تا با فرآیند کاری ما بیشتر آشنا شوید و راحت تر برای انتخاب مرکز ما برای مشاوره در زمینه امور مالیاتی و مشاوره اظهارنامه مالیاتی تصمیم بگیرید.

امیدواریم توانسته باشیم به سوال : نرخ مشاوره های مالیاتی و حق الزحمه حسابداران مالیاتی چقدر است؟ پاسخ مناسبی برای شما سروران داده باشیم

شما میتوانید سوالات مالیاتی خود را یا در این صفحه در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را دهند.

شرکت راهبرد ارقام دانا در زمینه های زیر پاسخگوی شما عزیزان می باشد:

  1. مشاوره کسب سود بیشتر
  2. یافتن استراتژی صحیح حسابداری و مالیاتی
  3. تنظیم گزارش مالی درون و برون سازمانی
  4. نظارت بر امور مالی کارفرمایان
  5.  نظارت و کنترل بر گزارش و عملکرد کارمندان مالی شما
  6.  مشاوره به مدیران ارشد
  7.  تنظیم لوایح مالیاتی و دفاع از پرونده های مذکور در هیات های حل اختلاف مالیاتی
  8.  ارائه گزارش حسابرسی (ماده ۲۷۲ قانون مالیاتها )
  9. پیش حسابرسی بیمه تامین اجتماعی
  10. فروش نرم افزار های حسابداری (نماینده رسمی فروش و آموزش سپیدار سیستم )

در شرایط گسترش ویروس کرونا ما به مشتریان مان پیشنهاد میکنیم از خدمات مشاوره مالیاتی و امور مالی استفاده کنند تا در مسیر رفت و آمد مشکلاتی برای آن ها پیش نیاید. در ادامه با انواع روش های ارائه مشاوره در حوزه امور مالیاتی بیشتر آشنا میشوید.

شما میتوانید بنا بر صلاحدیدتان از انواع مشاوره مالیاتی حضوری ، تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره مالیاتی راهبرد ارقام دانا بهره مند شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوره رایگان شرکت حسابداری راهبرد ارقام دانا در تهران – کرج و شهریار ( سه شعبه فعال ) استفاده کنید.
مشاوره رایگان: ۳۲۵ ۸۰ ۴۰ ۰۹۱۲
صفحه رسمی اینستاگرام شرکت راهبرد ارقام دانا، پشتیبان امور مالی و مالیاتی شما .
شماره تماس:

۰۲۱۲۲۲۵۶۲۸۱
۰۲۱۶۵۳۰۰۶۳۳
۰۹۱۲۸۰۰۵۸۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست