?> ثبت شرکت در شهریار - راهبرد ارقام دانا

ثبت شرکت چگونه است؟

ثبت شرکت همانند دیگر کارهای اداری دارای روندی مرحله‌ای و بر اساس اصول و قواعد خاصی است. با پیشرفت تکنولوژی باعث شده روند ثبت شرکت خیلی سرعت پیدا کند برای مثال در گذشته شما مجبور بودید برای ثبت شرکت به سازمان ثبت شرکت‌های استان خود مراجعه کنید ولی هم‌اکنون شرایطی پدید آمده شما می‌توانید با ورود به سامانه ثبت شرکت‌ها مراحل ثبت شرکت را انجام دهید هرچند راه حلی ساده تر مقابل پای شماست، آن هم تماس با دفاتر ثبت شرکت‌ها همچون دفتر ثبت شرکت که در کمترین زمان شرکت شما را به ثبت می‌رسانند.

زمانی که شما نسبت به ثبت شرکت اقدام می کنید با انجام این کار باعث خواهد شد تا کلیه فعالیت ‌های شرکت از جمله فعالیت‌های اجرایی، حقوقی و مالی و انجام فعالیت ‌های مربوط به شرکت جنبه قانونی پیدا کرده و قابل پیگیری باشند. همچنین شما با ثبت شرکت این امکان را خواهید داشت تا کد کارگاهی دریافت کرده و تمامی پرسنل و کارمندان خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهید.

زمانی که شرکت شما به ثبت می ‌رسد مشتریان اعتماد بالاتری نسبت به برند شما داشته و برای انجام فعالیت‌های مختلف از جمله فعالیت های آنلاین مشتری چون نمی‌تواند شما را ببیند به راحتی اعتماد کرده و محصولات و یا خدمات شما را خریداری می نماید. زمانی که یک شرکت به ثبت می رسد این امکان را خواهد داشت تا به خوبی رشد و پیشرفت نماید و در سطح ملی و همچنین سطح بین المللی مشهور شود.

زمانی که شما نسبت به ثبت شرکت ها اقدام می کند این امکان را خواهید داشت تا برای انواع محصولات و تولیدات خود و همچنین خدمات برند مورد نظرتان را ثبت نمایید و به موجب ثبت شرکت، شرکت موردنظر این امکان را خواهد داشت تا بتواند با انواع مختلف سازمان ها، نهادها و ارگان های خصوصی و دولتی وارد همکاری شده و قرارداد های مهم خود که باعث پیشرفت تجاری و مالی مناسبی برای شرکت میشود را عقد نمایند.

همچنین با ثبت شرکت این امکان وجود دارد تا در مزایده ها و مناقصات شرکتی شرکت کرده و سود بسیار مناسبی را از این طریق ایجاد کنیم و می توان از طریق ایجاد قرارداد های کلان با سرمایه گذاران بزرگ سود مالی مناسبی به دست بیاوریم. در حالت کلی باید بگوییم که ثبت شرکت باید کلیه برنامه های شرکت جنبه رسمی و قانونی پیدا کرده و تمامی قراردادها و اسناد موجود در شرکت نیز رسمیت پیدا کنند.

ثبت شرکت در ایران چگونه است؟

نحوه ثبت شرکت در ابتدای کار به صورت آنلاین می باشد. اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی برای شما ممکن است مناسب نباشد.

پس ابتدا کسب و کار خود را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت هایی که وجود دارد مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، سپس به نحوه این نوع شرکت دقت کنید تا به بهترین شکل این کار را انجام دهید.

هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد.

تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد. این در حالی است که به سادگی و با یک تماس تلفنی می توانید همه این کارها را انجام دهید و دیگر زمانی را هدر ندهید.

به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید.

 

ثبت شرکت در شهریار

شرکت راهبرد ارقام دانا در راستای ارائه خدمات در سال ۱۴۰۱ با تشکیل تیم حرفه ای از کارشناسان اقدام به خدمات ثبت شركت و تغييرات در تهران و شهريار نموده است. شما عزیزان می توانید با تماس شماره زیر با مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.


تماس بگیرید

موسسه و شرکت حسابداری راهبرد ارقام دانا

 

نویسنده: خانم فریبا ملکی کارشناس ارشد حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست