?> آشنایی با انواع خدمات حسابداری - راهبرد ارقام دانا

در این مقاله به موضوع “آشنایی با انواع خدمات حسابداری” بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع خدمات حسابداری شامل چه مواردی می شود؟

پایه خدمات حسابداری بر فرآیند سازی و بررسی سیستم های حسابداری است به طوری که پروسه صدور گزارش حسابداری و مشاوره در خصوص خرید و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری دنبال شد و امروزه انجام امور اصلاح حساب های مالی و همینطور صورت های مالی اساسی که شامل ترازنامه و گردش وجوه نقد شرکتها است در انواع خدمات حسابداری قرار می گیرد.

حسابداری که به بخش مالیاتی مربوط می شود

خدمات حسابداری مربوط به بخش مالیاتی شامل قسمت های متفاوتی می باشد. مشاوره های را که برای بهره مندی از معافیت مالیاتی لازم است ، داده می شود. شرایط که به ماده ۴۵ لایحه مالیات بر ارزش افزوده مربوط می شود ، برآورد می شود. تهیه و تنظیم صورت معاملات خرید و فروش فصلی به طور دقیق و با رعایت قوانین صورت می گیرد. و نیاز است که اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه تنظیم شود. روش های قانونی کاهش مالیات را در نظر بگیرند. پیگیری های لازم در خصوص اعتراض مالیاتی در مراحل مختلف طبق توافق با رئیس اداره امور مالیاتی در نظر گرفته می شود. هیئت حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی در این پرونده دخالت دارند. همینطور لوایح قانونی نیز به درستی تنظیم می شود.

انواع خدمات حسابداری که به مشاوره مالیاتی مربوط می شود:

نحوه گردش وجوه نقد در شرکت وتنظیم فرمت فاکتورها، و بررسی دقیق رویدادها در دفاتر قانونی شرکت از بخش های مهمی است که در خدمات حسابداری مربوط به مشاوره مالیاتی انجام داده می شود. نحوه تنظیم کردن صورت های خرید و فروش ا بررسی می کنند و تعاریفی صورت می گیرد تا متقاضی بتواند بهترین مدل فروش با کمترین آسیب پذیری مالیاتی را داشته باشد. تنظیم نقشه ای که برای طی کردن راه مالیاتی لازم است و داده می شود.. از سوی دیگر حل و فصل پرونده های مالیاتی بررسی می شود و لیست مالیاتی تهیه و تنظیم می شود و اصلاح حساب ها از وظایف درست خدمات حسابداری است.

انواع خدمات حسابداری که به امور ثبتی مربوط می شود:

از مهم ترین وظایف یک شرکت خدمات حسابداری می توان به سازماندهی فعالیت های اقتصادی و صنعتی و تولیدی اشاره کرد. امروزه برای تاسیس انواع شرکت های تجاری و غیر تجاری باید مباحث پیچیده حقوقی و مفاد قانونی مربوطه مشخص شود در غیر این صورت باعث سردرگمی می شود و ضرر و زیان های غیر قابل جبران را برای شرکت ها به بار می آورد.

ارتباط با صفحه اینستاگرام شرکت راهبرد ارقام دانا بهترین شرکت حسابداری در کرج 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست